[astroCS] hypoteza ing. Valla

Jan Budaj budaj at ta3.sk
Wed Nov 13 18:05:04 UTC 2002

>     Nehodlam s Vami dalej diskutovat, kedze nie ste pristupny argumentom,
> v dalsom len uvediem na pravu mieru niektore Vase tvrdenia.
>
>     1. Nazorov proti publikovaniu Vasho prispevku som dostal skutocne 12,
> a nie 4, ako sa snazite presvedcit vsetkych okolo.
>     Vyjadrili sa tito astronomovia:
>     Za uverejnenie 2:  Budaj, Homola
>     Proti uverejneniu 12: Borovicka, Grygar, Chochol, Hollan, Husarik, Kornos,
>                           Krticka, Kubat, Neslusan, Rybak, Svoren, Ziznovsky

Zdravim,
ja len musim trochu upresnit. Nevyjadril som sa konkretne k publikovaniu
prace ing. Valla, lebo som ju necital. Moj nazor na vyzvu k diskusii
(aby sa to nezdalo niekomu netransparentne) bol takyto:

Dobry den,
s vytvorenim rubriky tak ako bolo vysvetlene t.j.
v rozsahu jednej strany a viditelne oznacenej, ze nepresla recenziou...
a umiesnenej na konci cisla suhlasim.
Tie clanky by sa vsak potom nemali ani davat nikomu na posudenie,
aby sa nestalo, ze si s tym, ako v Lubosovom pripade, da recenzent
namahu a robotu a ta vyjde navnivoc.
Jan Budaj