[astroCS] prosba o vyjadrenie k orientacii Kozmosu

Jiri Grygar grygar at fzu.cz
Thu Sep 12 21:49:00 UTC 2002

>    A. suhlasite s vytvorenim rubriky "Hyde Park Citatelov"
>    B. nesuhlasite s vytvorenim rubriky a doporucujete ponechat doterajsi stav

	Nesouhlasim s tim; grafomani jsou nebezpecni pro renome kazdeho
casopisu, a vim sam dobre, jake pitomosti mi chodi primo na mou adresu s
prosbou, abych to protlacil nekam, jelikoz jde o zasadni objevy.
	Navic nedavne ostudne chovani pana Artura Bolca, ktere melo ohlas
v mediich, muze znamenat, ze jedine co se bude z Kozmosu prebirat a
citovat, budou prave takove nesmysly.
	Stanovisko, ktere bych hajil, je citovano na zacatku; tj.
popularne-vedecky casopis ma referovat o tom, co je minimalne uz schvaleno
do tisku ve vedeckem casopise, kde probehlo radne recenzni rizeni.
Zmekceni teto zlate zasady je dle meho soudu cesta do pekel, zdravim,
			JG
	RNDr. Jir~i' GRYGAR, CSc.	      Dr. Jiri GRYGAR
	Centrum c~a'sticove' fyziky	      Center for Particle Physics
	Fyzika'lni'  u'stav		      Institute of Physics
	Akademie ve~d C~eske' republiky	      Czech Academy of Sciences
	Na Slovance 2			      Na Slovance 2
182 21  Praha 8 - Liben~		      CZ-182 21 PRAGUE 8
	C~eska' republika                     The Czech Republic
Tel.: 02-6605 2660 [za'znamni'k]  Phone: +420.2.6605 2660 [answ. machine]
FAX: 02-8658 5443 resp.-821 227   Facsimile: +420.2.8658 5443 or -821 227
 		        E-mail:  grygar at fzu.cz