[astroCS] prosba o vyjadrenie k orientacii Kozmosu

Jiri Grygar grygar at fzu.cz
Thu Sep 12 22:35:46 UTC 2002

	Ted jsem si cetl zajimavy nazor Jenika Hollana. V zasade by to tak
slo, ale v teto podobe: blouznivy clanek by se dal rovnou ke komentovani o
chybach vhodnemu cloveku, a oboji se otisklo najednou v jednom cisle. Je
nutne dat recenzentovi dobry honorar, nebot to byva velka piplacka, ale
dulezite je otisteni simultanne; jinak za prve vznika nebezpeci, ze se uz
ta recenze vubec neobjevi, a za druhe, kdo si bude davat do souvislosti
clanky z ruznych cisel Kozmosu?
	Kdyby to vyslo naraz, tj.  spekulujici clanek a hned za nim
konkretni vycet chyb a omylu, tak to ma cenu.
	Pokud jste nekdo videl knihu nakl. Eminent Trialog o zivote ve
vesmiru autoru S. Ramesove, M. Gruna a mne, tak tam jsme tenhle model
uspesne pouzivali, tj. pi Ramesova zkompilovala z literatury nazory pablbu
na urcity konkretni problem a my s Marcelem jsme to pak ihned dokonce
nekdy vetu po vete rozcupovali.
	To bych tedy v Kozmosu klidne podporil, ale jedine kdyz to vzdy
bude v jednom cisle pohromade.
			Zdravim jg