[astroCS] re Kozmos - Rozhoduje veda - alebo nieco ine?

Ales Kucera akucera at ta3.sk
Mon Nov 11 11:18:30 UTC 2002

Vazeny pan Vallo,
reagujem na Vas posledny email zaslany do 'astrocs'.

Nezucastnil som sa predchadzajucej debaty o publikovani
Vasej t.z.v. teorie  "Vznik slnecnej sustavy" (VSS) v
Kozmose.
Predpokladal som totiz, ze predtym ako zacnete
osocovat ostatnych z netransparentnosti, zaujatosti,
ignorantstva a podobne, najprv sa zamyslite nad serioznymi
a vaznymi VEDECKYMI !!! argumentami Dr. Neslusana ktory
si dal tu namahu a precital a fundovane  posudil vase dielo,
ktore ma od TEORIE na mile daleko. Teoria, ktora aspiruje
na obecne uznanie, musi v prvom rade splnat to kriterium,
ze nie je v rozpore s objektivne zistenymi faktami.
Nesulad Vasho diela s faktami jasne popisal Dr. Neslusan
a preto by som Vam radil, sustredit sa na ne a nie na
osocovanie.

Odvolavat sa na to ze Vam niekto nieco slubil je naivne.
Jednak to bolo pred tym, ako vznikla debata o celej problematike
ktora vniesla ine svetlo do problemu
a jednak, iba DOGMATIK nie je schopny zmenit svoj nazor vo
svetle novych argumentov. Chvalabohu, uvedeni 'doktori'
nie su dogmatici ale rozumni ludia (inak by ani neboli doktori).

Navrhujem Vam aby ste sa 'nezahadzovali' s Kozmosom ale poslali
svoje dielo (v anglictine) do niektoreho renomovaneho
astronomickeho casopisu, kde prebieha seriozne posudzovanie
nezavislym medzinarodnym posudzovatelom, ktory nebude 'zaujaty'
tak ako to pripisujete nasim odbornikom.
Tym bude cela vec vyriesena.

S pozdravom
RNDr. Ales Kucera, CSc.
Veduci Oddelenia fyziky Slnka,