[astroCS] Dizertacka Briana Maya

Marek Husarik mhusarik at ta3.sk
Sun Mar 28 21:09:11 UTC 2010

Pre vsetkych fanusikov Queenu a Briana Maya!
Urcite viaceri viete, ze Brian May ma nieco spolocne aj s astronomiou.
Pred asi 30 rokmi zacal pracovat na vyskume zodiakalneho svetla. PhD pracu
skompletizoval az v oktobri 2007 a promoval v maji 2008. Praca ma nazov "A
Survey of Radial Velocities in the Zodiacal Dust Cloud".
Ak mate zaujem do nej nahliadnut, pripadne si precitat, na stiahnutie je na
tejto adrese http://spiral.imperial.ac.uk/handle/10044/1/1333

PS: Na pocest bol po B.Mayovi pomenovany asteroid 52665 Brianmay. Meno navrhol
Sir Patrick Moore (vsimnite si predbezne oznacenie asteroidu 1998 BM30).