[astroCS] prosba

ga uco gauco at zoznam.sk
Wed Apr 2 19:10:00 UTC 2008

Dobry den,

Touto cestou by som vas chcela poprosit, ci by ste neboli ochotni mi pomoct
a poradit mi pri pisani diplomovej prace.

Moja diplomova praca je interpretacnou analyzou originalu a prekladu, zaner
je popularno-naucny. Je to kniha od americkeho spisovatela T. Ferrisa a u
nas bola prelozena vo vydavatelstve Remedium. Nakolko sa tento zaner netyka
vylucne iba beletrickej roviny, mojou ulohou je zhodnotit aj odbornu, cize
terminologicku stranku tejto knihy.

Na konci knizky, ktoru analyzujem je aj glosar terminov s vysvetlivkami,
ktory ma zhruba 15 stran. Ak by ste boli ochotni sa na tento glosar pozriet
a zhodnotit dane terminy v nom velmi by som vam bola vdacna. Ak budete
suhlasit, spominany glosar vam potom poslem.

Dakujem vam z celeho srdca. Odpisat mi mozete na gauco at zoznam.sk

Anna Vladarova, Martin

Hľadáš DOM – BYT – POZEMOK – KANCELÁRIU ?
http://www.reality.sk