[astroCS] kuriozita

tomas graf tomas.graf at vsb.cz
Tue Sep 13 07:51:00 UTC 2005

Dobry den,

preposilam jednu prosbu-patrani po kuriozite, se kterou se na nasi,
pomerne mladou, hvezdarnu obratil jeden sberatel. Treba to nekdo nekde
mate a uz nepotrebujete, dekuji za pochopeni, veskere reakce, prosim,
smerujete primo na pana Kolowrata.

Tomas Graf

Podařilo se mi získat starý fotografický přístroj - Flexaret Astro- .
Poprosil bych Vás touto cestou, zda-li by jste mi nemohli pomoci s
vyhledáním  příslušenství k tomuto zajímavému fotoaparátu. Flexaret
Astro se používal výhradně na hvězdárnách, nebyl určen k běžnému
prodeji. Byl bych Vám proto vděčen, kdyby jste se mohl zeptat u Vás ,
nebo na některé hvězdárně v naší republice na tzv- Spektroskopický
hranol, který se prý na tento fotoaparát  nasazoval. Je samozřejmé, že
bych ho rád, a dobře zaplatil. Za Vaši ochotu Vám předem díky.  S
pozdravem  - Aleš Kolowrat. Fotoservis - českobratrská 24   Ostrava 1
Tel. 603 702 319