[astroCS] Re: mezosfericke mraky

Jan Hollan jhollan at amper.ped.muni.cz
Thu Jun 23 08:43:52 UTC 2005

> jak jsem dnes postrehl ze spaceweather.com, propasl jsem ze soboty na
> nedeli vydatne predstaveni s ,,nocnimi sviticimi mraky``.

Bylo to ve skutecnosti z nedele na pondeli, tj. 19./20.

> Bylo to druhe v kratke dobe, prvni bylo v noci 14./15.

A dnes bylo treti. Zprava prisla necele dve minuty po nasi pulnoci,
ja sel domu o pul hodiny driv (nad severem jsme v Brne meli hodne
zatazeno). Synovi jsem sice nechal alerty kopirovat na mobil, ale on uz
spal a mel asi pipani vypnute.

Obrazky a popisy viz
 AKM e.V. Forum :: Thema anzeigen - NLC-Sichtungen
                   22./23.06.2005 bitte hier posten!

viz tez
 http://meteoros.de/nlc/nlc.htm
 http://meteoros.de/nlc/nlcwarn.htm