[astroCS] Re: primy prenos prechodu Merkura

Petr HEINZEL pheinzel at sunkl.asu.cas.cz
Wed May 7 12:19:59 UTC 2003

Vazeni,

Souhlasim se Standou Steflem a rovnez timto dekuji za iniciativu
v cele akci. Ja jsem momentalne v Garchingu v MPA, ESO je hned
vedle. Zde v MPA byl server ESO po celou dobu dostupny a meli
na nem celkem peknou prezentaci z mnoha ruznych observatori.
( www.eso.org/outreach/eduoff/ ).
Vyuzili take link na nas /~sunlive/, coz fungovalo. Ted je tam take
fixne jedna ukazka nasich pozorovani, primlouval bych se dat nejaky
snimek z celeho disku i na stranku slunecni patroly.
V patek ma byt v ESO porada a hodnoceni akce, jsme tam se Standou Steflem
pozvani.

Zdravi,

Petr Heinzel