[astroCS] Jen par poznamek... a strucna odpoved

Hvezdáren Rimavská Sobota astrors at stonline.sk
Sat Nov 23 00:03:50 UTC 2002

Vazeni,
predvcerom i dnes reagovali na prispevky ohladne VSS pani Soldan
i Slechta a tak som si spomenul na jednu diskusiu este pred rokmi.
Aj tamta diskusia bola zdlhava a hlavne p.Slechta sa snazil vysvetlovat
veci dokladne, no autor problem stale rozvadzal a rozvadzal az som raz
mal nejaku horsiu naladu a napisal som, ze mnohe diskusie by neboli,
ak by dotycny autor poznal lepsie zakony fyziky.
A vysledok?. Ten na koho to bolo mierene sa snad ani "neotriasol"
a dotkto sa to prave p.Slechtu (ak sa nemylim), ktory sa na isty cas
z konferencie verejne odhlasil a ja som dostal niekolko jedovatych
mailov o svojej nadutosti a povysenosti, ze som sposobil dalsiu
absenciu p.Slechtu v konferencii, aj ked moja poznamka, samozrejme,
nebola urcena jemu!
Mrzelo ma to a uz len na osobne adresy som pisal niekolko
ospravedlnujucich mailov, velmi dobre ma pochopil J.Soldan.

Preco som prave toto teraz napisal? Aby sa nestalo to, ze sa niektori
(pre mna cenni a vazeni ludia) zase odhlasia. Bola by to skoda, no tato
diskusi uz skutocne zacina naberat velmi nespravnu orientaciu.

Ak sa inac neda, navrhujem:
1. Poslat VSS napr. do Vesmiru (aj ked kriteria na uverejnenie su
este asi prisnejsie ako v Kozmose).
2. Zmierit sa s tym, ze Kozmos VSS nechce uverejnit.
3. Poslat napr do: Icarus, AJ, AA, ...
4. Ak bude VSS prijata v niektorom z casopisov v 3., navrhujem vsetkym,
ktori teoriu VSS nepodporuju, pripadne nesuhlasili s uverejnenim v Kozmose,
aby sa p. Vallovi ospravedlnili. Ja tak verejne ucinim.

S pozdravom
P.Rapavy