[astroCS] Re: soud

Dusan Odstrcil Dusan.Odstrcil at noaa.gov
Sat Nov 16 02:39:29 UTC 2002

Pane Vallo.
  az ted jsem si poradne precetl clanek, a ze jste dal
podani na soud. To se mi nelibi. A navic je to blbost.
Je veci redakcni rady jak se rozhodne a zda zmeni nebo
nezmeni svuj nazor. Neplytvejte drahy cas svuj a jinych.
Radsi vylepsete svoji praci (v tom duchu jsem psal e-mail)
a najdete zadostiuceni v tom, ze Kozmos bude potom
popularizovat dilo prijate a publikovane ve vedeckem
casopise. S tim, ze se zbytecne soudite hluboce nesouhlasim,
a pokud si takhle predstavujete proces prosazovani novych
teorii, tak se obavam, ze stratite sympatie kolegu.
Urcite vsak moje.
  Dusan Odstrcil