FW: [astroCS] hypoteza ing. Vallu - principialny pohlad (fwd)

Homola Pavel HomolaP at ba.zse.sk
Fri Nov 15 08:17:07 UTC 2002

Nepredpokladal som, ze sa takto aktivne zapojim do diskusie o VSS. Pretoze
moje meno bolo spomenute viackrat, je to pre mna nepriama vyzva reagovat.
V prvom rade si dovolim vyjadrit svoj nesuhlas so sposobmi p. Valla!!! Tym,
ze seka okolo seba hlava nehlava, nikoho nedonuti zmenit nazor. Tento sposob
argumentacie sa mi zda byt trochu nestastny!!! Aby som bol konkretny budem
pouzivat citaty hlavne z jeho posty:
Pokial sa tyka mojej osoby:
pi 20.9.2002 23:06
"Ale po prispevku p. Homolu, ktory pise, ze nazor p. Grygara mu "hovori z
duse" si uvedomujem, ako zhubne moze posobit nepochopenie a zhubny nazor
znameho publicistu na mladych....
Pan Homola je ale "liberal" - a publikovanie napriek tomu podporuje."
*	o tom ci som mladsi ako p. Vallo sa mozem s nim bavit ak mi
prehlasi, ze je v preddochodkovom veku.
*	P. Vallo si asi nevsimol, ze Dr. Grygar sa vyjadril dvakrat. Preto
som napisal, ze: "Ked som si precital prvý prispevok od Dr. Grygara povedal
som si, ze prvykrat sa s nim nezhodnem. Avsak ten druhy prispevok mi hovoril
"z duse".", napriek tomu, ze si Dr. Grygara velmi vazim, dovolil som si
nesuhlasit.
Viem, ze Dr. Grygar moju obhajobu nepotrebuje, ale vyjadrenie p. Valla v tom
istom prispevku, ze: "Vasa expresivna odpoved je nazor totalistu a dogmatika
zahlbeneho v "epicykloch", podla ktoreho su vsetci ostatni "pablbovia" a
redakcna rada ich nevie rozlisit." je minimalne neslusne, hlavne ked Dr.
Grygar napisal: "Kdyby to vyslo naraz, tj.  spekulujici clanek a hned za nim
konkretni vycet chyb a omylu, tak to ma cenu."
Osocovanie riaditela AU dr. Svorena, ze falsuje vysledky prieskumu:
st 13.11.2002 0:45
"1/ Neosocujem z netransparentnosti. Opisujem fakty.
Je predsa skutocne netransparentne od riaditela AU dr. Svorena,
ktory vo svojom prispevku k debate na ASTRO-CS sa odvolava..."
je nezodpovedne, nakolko p. Vallo nemá informacie, kolko vyjadreni prislo
dr. Svorenovi priamo na jeho osobnu adresu, mimo diskusne forum. Naviac
podla citatu si p. Vallo vzajomne odporuje!!!
Pokial chce p. Vallo presvedcit, ze bojuje len za myslienky a nie proti
osobam:
st 14.11.2002 20:19
"Ani zdaleka nemienim pisat proti nemu - pisem proti jeho argumentom,..."
odporucam vsimnut si jeho oznacenie Dr. Grygara. Neobstoji tvrdenie, ze
nejde o Dr. Svorena.
Pre ilustraciu spomeniem dalsie rozpornosti:
st 13.11.2002 0:45
"3/ Neosocujem z ignorantstva.
Ak som (s polutovanim) napisal ze ucastnici ASTRO-CS konferencie moje
vyzvy k vyjadreniu ignorovali - je to fakt a pravda."
"6/ Som kedykolvek pripraveny zmenit nazor - po jasnom protiargumente....
Nie som dogmatik - mne sa naopak zda ze Vy tvrdosijne stojite na dogmach a
nechcete ani len pocut o niecom co chce byt alternativou...
Pan Kucera - ako vedcovi je Vam iste milsie pisat o vede ...
Verejne ste spochybnili moju teoriu."
ut 21.5.2002 17:05
"Prijmem akekolvek nazory, odpoviem na vznesene otazky, potesim sa kritike,
a budem velmi vdacny za uprimne rady v suvislosti s napredovanim."
A nakoniec, co malo byt na zaciatku:
st 5.9.2002 20:15
"Prehlasujem, ze toto je moja jedina a posledna reakcia na "Upozornenie",
a nebudem viac reagovat, aj keby islo o moju cest. Forum ASTRO(cs) a jej
clenov si prilis vazim, aby som ich zatazoval spolocenskymi problemami."

Na zaver jedna rada p. Vallovi do buducnosti:
Kritiku netreba citat so "zakrvavenymi ocami", ale radsej si precitat
niekolkokrat nielen co pisu ini, ale aj svoje prispevky!!! Kriklunstvo na
urovni priblblych politikov este nikomu nepomohlo presadit sa vo vede, co je
na skodu HYPOTEZE, ktora mohla podnietit zaujimavu diskusiu. S odporucanim
p. Kuceru z 13. november 2002 11:33 mozno len 100% suhlasit.
Celkom na zaver:
Pokial sa p. Vallo neospravedlni vsetkym, ktorych pourazal povazujem tento
svoj prispevok za konecny a dalej sa na tuto temu nemienim vyjadrovat, co na
rozdiel od p. Valla dodrzim!
Ak by to nebolo dost zrozumitelne, tak potom sa VEREJNE DISTANCIJEM OD
PODPORY p. Valla, dovtedy, kym sa nenauci slusnemu spravaniu, co vzhladom k
jeho poslednemu prispevku st 14.11.2002 20:19 je zrejme v nedohladne. Sucane
vyzyvam vsetkych ucastnikov aby prestali reagovat na vypady p. Valla a tym
ukoncili tuto neplodnu a nechutnu prestrelku.
                              Pavel Homola