[astroCS] hypoteza ing. Vallu - principialny pohlad (fwd)

Jan Budaj budaj at ta3.sk
Thu Nov 14 21:43:39 UTC 2002

> Vazeny pan riaditel Svoren, vazena astronomicka spolocnost,
>
> rad by som v tejto rozprave, ktora sa dostala "na vedlajsiu kolaj",
> sformuloval principialny nadhlad, drziac sa logiky a rozumu.
>
> Skor ako tak urobim, este odstranim nevyhnutnu prekazku - je to ako
> ked idete robit nieco dolezite ale najskor musite vykonat sice
> banalny, ale nevyhnutny ukon (napriklad: vycistit si okuliare...)
>
> ----------------------------------

Zdravim vsetkych,
obavam sa pan. Vallo, ze ste ma celkom nepochopili.
Chcel som len upresnit, ze vyzva na diskusiu od dr. Svorena
sa netykala toho ci publikovat VSS (kazdy uz asi dnes vie co to je)
alebo nie, ale islo o "prosba o vyjadrenie k orientacii Kozmosu"
a toho ci zaviest novu rubriku.
Vacsina citatelov o to nema zaujem a tym je vsetko vyriesene.
Musime sa s tym obaja zmierit.
Nemozete nasilu vnutit citatelom Vas clanok. Mate ine moznosti
a urcite dobre mienene rady. Myslim, ze vacsina ludi tak ako povodne
aj ja neposlali priamo svoj nazor do astrocs len z ohladuplnosti
a nepovazovali za nutne tym zatazovat vsetkych.
Spomente si, ze aj Vy ste tak mali povodne v umysle (vid nizsie).
Info o Contributions of the Skalnate Pleso Obs. najdene na:
http://www.ta3.sk/caosp.html
S pozdravom,
Jan Budaj

###########################################
Vazeni priatelia, damy a pani,

v principe by som nemal reagovat na "Upozornenie - o orientacii Kozmosu"
od pana Lubosa Neslusana, pretoze forum ASTRO(cs) povazujem za tribunu na
vymenu vedeckych informacii. Ale aj vedecke informacie si vymienaju "len"
ludia - a niekedy je nutne pozriet "na vec zhora" - nad vec samotnu.
Prehlasujem, ze toto je moja jedina a posledna reakcia na "Upozornenie",
a nebudem viac reagovat, aj keby islo o moju cest. Forum ASTRO(cs) a jej
clenov si prilis vazim, aby som ich zatazoval spolocenskymi problemami.
Na stanovisko som sa vsak odhodlal preto, ze mienim hajit "dobru vec",
Kozmos, jeho redakcnu radu a rozhodnutie riaditela Astronomickeho ustavu.