[astroCS] re Kozmos - Rozhoduje veda - alebo nieco ine?

Hvezdáreň Rimavská Sobota astrors at stonline.sk
Wed Nov 13 00:29:23 UTC 2002

Tuto diskusiu sledujem skutocne len okrajovo, no ak budem mat cas pozriem sa
na nu blizsie.
Mam vsak silnejuci pocit, ze nabera obratky nespravnym smerom.
Musim vsak pripomenut, ze neustale pripominanie neserioznosti riaditela AsU
mi nepripada
spravne. Je normalne, ze zmenol nazor, ved uz davno ktosi mudry povedal, ze
len xxx nazor
nemeni.
Taktiez nie je pravdou, ze vsetci clenovia RK Kozmosu prijali argumenty bez
vyhrad.
Mna osobne "obhajoba" zaujala len velmi malo a po niekolkych vetach som
radsej pracoval
s prispevkami, ktore dosli redakcii, nakolko som to povazoval za rozumnejsie
vyuzitie
casu. Taktiez neviem, ci tam bolo 11 clenov, k nijakemu hlasovaniu nedoslo,
moj suhlas
urcite nebol. Navrhovany Hyde park mi pripadal skor ako nejake riesenie pod
natlakom...
Neviem, preco sa autor tak brani poslat pracu do odborneho casopisu.
Skuste ho poslat na uverejnenie napr do Vesmiru ci Cs.casopisu pri fyziku
(minimalne
v druhom pripade vsak predpokladam odmietnutie).
Prispevky (aj ked voci autorovi negativne) sa mi v dejto diskusii vsak zdali
vzdy
korektne, vecne a nekonfrotacne.
S pozdravom
P.Rapavy