[astroCS] re Kozmos - Rozhoduje veda - alebo nieco ine?

ago at center.fmph.uniba.sk ago at center.fmph.uniba.sk
Wed Nov 13 00:10:51 UTC 2002

Vazeny pan Vallo,

len k Vasmu bodu 7: aj na Slovensku mame odborny a vo svete uznavany casopis

  Contributions of the Astronomical Observatory Skalnate Pleso,

kde prebehne
riadne recenzne konanie. Kolega Kucera Vam ponukal zahranicny casopis, aby ste
mali nezavisly (a pripadne nezaujaty) posudok od odbornika zo zahranicia.

Podla mojho nazoru ziadne rozoberanie novo vznikajucej teorie nepatri do
popularno-vedeckeho casopisu.

S pozdravom
Kornos
(Modra, FMFI UK)