[astroCS] Technicke pripominky.

Jiri Grygar grygar at fzu.cz
Mon Sep 16 23:16:24 UTC 2002

Vasa teoria je dostatocne sialena na to, aby mohla byt pravdiva.

	Ten citat je skutecne nepresny a meni smysl. Bohruv vyrok znel
takto:
	Nepochybuji, ze vase teorie je silena. Je vsak malo silena na to,
aby bylo pravdepodobne, ze je pravdiva.

	Ten citat pochazi od Alberta Einsteina, ale cely zni takto:

	Dve veci na svete jsou nekonecne: vesmir a lidska hloupost. I kdyz
- s tim vesmirem si nejsem tak uplne jist.

	Zdravi jg