[astroCS] projekt COST Action MP1104 "Polarization as a tool to study the solar system and beyond" - workshopy v roku 2013

kkudela kkudela at upjs.sk
Thu May 9 06:18:22 UTC 2013

Vazene kolegyne a kolegovia,

dakujem kol. Rybakovi za informaciu.

Este jedna informacia: v novembri sa bude konat

Tenth European Space Weather Week
November 18 - 22, 2013, Antwerp, Belgium

najdete na
http://www.stce.be/esww10/

a na
http://www.stce.be/esww10/program.php

prihlasovanie, a abstract submission maju uzavierku 31.5.

bolo by dobre, ak by bolo co najviac prihlasenych zo Slovenska,
je to jubilejny rocnik, tiez zakoncenie COST 0803 a inych.

distribucny zoznam som trochu pozmenil, rozsiril, poslite moju
informaciu pripadne dalsim kolegyniam, kolegom

pozdravuje

K. Kudela